neljapäev, oktoober 13, 2005

norby helpdesk

tramaiv6i

Ma olen oma 3-4 korda erinevatel õhtustel aegadel helistanud Norby "24h tehnilisse tukke", kus iga kord on võtnud vastu erinev blondiini häälega tibi, kelle ainsaks vastuseks jääb mulle "ee..eee.. natuke keeruliseks läheb.. ee.. kas te võiksite helistada tagasi homme hommikul kell 9".

No fckmi. Mis krdi 24h tugi see on, kui ma pean ikka helistama siis kui neile sobib. Homme hommiku on juba uued teemad, töö ja uued mured. Probleem on ju õhtul. Ega ma Norbyt tööl ei kasuta.
Igal juhul ühendus on, aga täiesti DIY. Helpdeskis olevate tüdrukutega võib õhtul ainult huvi pärast flirtida, kui nad ennem ei ütle sulle, et "ee.. ma ei oska teid tõesti selle probleemi koha pealt aidata. Kas te võiksite homme hommikul helistada. Siis ma saaks teid ühendada meie seksiabi osakonna peaspetsialist Valluga."

A mis sa teed? Igaljuhul Norby maine selle koha pealt langes küll ikka meeletult.

Ja PS.. olgu neetud ignorantide hordid, kes üritavad tähtsat nägu teha, ilma et midagi arugi saaks. Hmm.. üks näide selle kohta oleks vast Euroopa Parlamendi arutelu tarkvarapatentide koha pealt. Kui poleks inimeste enda initsiatiivi olnud, oleks see kari voonakesi seal vaikselt selle jubeda eelnõu ka vastu võtnud.

Oo Valitsus, anna meile meie igapäevast haridust.
Huvitav, mis moodi saaks inimest motiveerima endale elementaarseid asju selgeks tegema?

2 Comments:

At 7:06 PM, Blogger Milk Shake Queen said...

ehhey...

 
At 5:58 PM, Blogger A said...

Hästi paned martti, kuid proovi ju ometi nendest ka aru saada, äkki nad annavad endast parima:P Või äkki siis tõesti kysi nii et kui te seda ei tea äkki te siis aitata mind selles:P:P:P
Ma näen et sa siis ka igapäev lausa oled hakanud blogima, tubli!

 

Postita kommentaar

<< Home